piątek, 5 maja 2017

Kartka urodzinowa

Bardzo zimna Majówka za nami. Pora wracać do codzienności.
Tak jak obiecałam poprzednio, dziś :
kartka urodzinowa z myszką.
Wzór powstał w ubiegłym tygodniu.
W związku z tym , że kartki dla Najbliższych powstają u mnie na ostatni moment,
tym razem było tak samo.
Nagle oświeciło mnie, że 4 maja ma urodziny moja Przyjaciółka
i fajnie byłoby wysłać kartkę własnoręcznie zrobioną.
Szybko zaczęłam przeszukiwać zasoby Pinterest.
Wzór musiał być nie duży i łatwy do wyszycia.
Udało się znaleźć myszkę z kwiatkiem :) 


Dane techniczne:
- nici DMC - 19 kolorów (całkiem sporo jak na taki mały wzór)
- wielkość 38 x 39 krzyżyków
- kanwa aida rustico 18 ct

Praca nad myszką zajęła mi 2 wieczory.
Oto początek: 


i myszka gotowa.
Wprawdzie jeszcze bez konturów, 
ale już coś widać .


Myszka biegnie z życzeniami :)



Tym razem  kartkę udało się zrobić bardzo szybko.
Jakoś materiały same się układały :)





Poczta nie zawiodła, a kartka na urodziny dotarła do Jubilatki - 
Iwonko jeszcze raz wszystkiego najlepszego :)

*** *** ***

Bardzo dziękuję za tyle zachwytów pod Portretem. 
Wasze wparcie bardzo potrzebne . 
Miłego weekendu :)




27 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka :) Haft uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza mycha pięknie oprawiona. Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna! A myszka wprost przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przeuroczy hafcik, a karteczka wspaniała świetnie skomponowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stworzyłaś piękną kartkę z cudownym myszorkiem :) Ja ostatnio mam fazę na myszki i zakupiłam 30 wzorów. Tylko kiedy ja je wyhaftuję....

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kartka
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudna kartka! Oj coś czuję, że zdarzy mi się wyhaftować tą myszkę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna, ale nic dziwnego przecież papiery układały się SAME ;) też tak chcę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocza kartka z sympatyczną Myszką.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super myszata. i te samoukładające się papiery.......

    OdpowiedzUsuń
  11. myszka słodziuteńka, pięknie ją wkomponowałaś w kartkę

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna kartka! Haft przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przesłodka ta myszka... A cała karteczka urocza...

    OdpowiedzUsuń
  14. Przesłodka mysia i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już się zachwycałam i zdania nie zmieniłam - kartka prześliczna pod każdym względem.:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafciki i cała otoczka niezwykle urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu, piękna karteczka z uroczą myszką!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu.
Pozdrawiam :)